“Držitelia, ktorí si zakúpili vstupenky prostredníctvom UEFA ticket portálu ešte v období december 2015 – januári 2016 a dostali tzv. voucher, musia si ho vymeniť za platnú zápasovú vstupenku. Všetci držitelia vouchra dostali od UEFA e-mail s informáciami, ako postupovať pri jeho výmene za vstupenku resp. vstupenky. Vymeniť voucher za vstupenku môže iba jeho držiteľ, teda objednávateľ a komu bol pridelený,” informovala vo štvrtok oficiálna stránka Slovenského futbalového zväzu (SFZ).
Výmena sa vykoná na základe dokladu totožnosti – občianskeho preukazu alebo cestovného pasu, podľa toho, čo objednávateľ zadal do objednávky. Nie je možné, aby ho vymenil ktokoľvek iný, ani na základe notárskeho overenia. Ak ho držiteľ vouchra nemôže z akýchkoľvek dôvodov vymeniť za vstupenku podľa pokynov UEFA priamo na mieste, prepadne mu, upozornil fanúšikov slovenský zväz. Ak bol voucher zakúpený na postupovú fázu prostredníctvom oficiálneho portálu UEFA, je potrebné sa v prípade akýchkoľvek problémov obrátiť priamo na UEFA.
“SFZ bude okamžite informovať futbalovú verejnosť akonáhle dostane nové informácie od UEFA. SFZ môže byť nápomocný pri sprostredkovaní informácií, ale nemôže riešiť problémy, ktoré vznikli so vstupenkami zakúpenými cez oficiálny ticket portál UEFA,” píše sa v stanovisku na portáli SFZ.