Bratislava 26. júla 2024 (HSP/Foto:Facebook/Alexander Soros)
Len pred niekoľkými dňami zverejnil na svojom Facebooku mladý Alexander Soroš svoju fotku s Kamalou Harrisovou – s výzvou, aby sa ľudia spojili a zvolili ju za prezidentku. A zrazu tu máme správu, že impérium, založené jeho otcom, kúpilo významný mediálny dom zacielený na prvovoličov…
Aký musí byť človek naivný, aby veril tomu, že známa „filantropická“ família nemá svoje prsty v americkej a svetovej politike? Veď ten človek oficiálne zbohatol na špekuláciách na finančných trhoch – spomeňme len príklad jeden za všetky, keď nadobudol rozprávkové imanie po páde britskej libry…
Všetko je to na webe, môžete si vygoogliť, ak mi neveríte.
Mr. Soroš senior jednoducho vie, kedy nakúpiť a kedy predať. A aby toto človek vedel s nasadením takého rizika, že bude za pôžičku ručiť celým majetkom, musí byť veľmi dobre vopred informovaný. To nie je konšpirácia – na finančných trhoch sa bohatne vďaka tomu, že viete viac, než ostatní. Opäť si to môžu pozisťovať tí, ktorí neveria – tuším nedávno na túto tému vydali článok dokonca Hospodárske noviny, kde píšu, ako veľmi je spätý politický vývoj krajín s vývojom akciových trhov.
Peniaze a moc sú dve strany tej istej mince.
Nuž a rodina Sorošovcov má nielen informácie, ale aj plány a páky. Pozrite sa, čo urobili teraz:
Maďarský server Mandiner priniesol závažnú informáciu o tom, že rodinné impérium kúpilo „mediálneho mamuta“, orientovaného na mládež a prvovoličov. Ide o projekt Her Campus Media, údajne najvplyvnejší masovokomunikačný prostriedok zacielený na tzv. Generáciu Z (teda osoby narodené približne v rokoch 1997 – 2012). Prednostne teda mieri na vysokoškolákov, a obzvlášť mladé ženy.
Vo svojom portfóliu má Her Campus Media uvedené, že ponúka TOP mediálne značky a marketingové riešenia. Inými slovami, vedia zaručiť, že vaše záujmy budú medzi mladými prezentované ako „cool“ téma. Pekne krásne potichučky, alebo ako hovorí Mr. Kovačič „plíživo“, môžete do tém ako móda, politika, popkultúra, prešmyknúť váš svetonázor. Teda – nie váš, pretože vy na to nemáte.
Zato Sorošovci áno.
Soroš Fund Management mal mediálnemu domu prisľúbiť, že sa nebude vmiešavať do jeho aktivít a politík. Vraj sa im apriori pozdáva, ako Her Campus Media funguje, a chcú len „urýchliť“ jeho rast…
Interpretujme: Zvýšiť dosah a vplyv na generáciu, ktorá sa zúčastní aktuálnych prezidentských volieb. A môžete trikrát hádať, koho Soroš aj s jeho médiami preferujú…
Pretože podľa ďalšieho zdroja Dailycaller už stihol miliardár investovať milión dolárov na kampaň, ktorá má presviedčať „biele ženy“, aby v rozhodujúcej voľbe podporili demokratického kandidáta. Podľa prieskumov sa totiž až 64% opýtaných žien vo veku medzi 18-25 rokov ideologicky hlási k liberalizmu (mužov o polovicu menej).
Her Campus Media pritom netvorí jediného koňa v Sorošovej stajni. Podobných projektov vlastní rodina stovky – to nie je fikcia, to zistil americký (!) nezávislý prieskum (viď tu).
Celkový dosah médií, ktoré miliardár vlastní, je pritom okolo 250 miliónov príjemcov. Mesačne. S tým, že pravidelne vyzývajú ľudí k tým „správnym“ hodnotám. Medzi ne patrí aj voľba demokratického prezidentského kandidáta.
Tak si to dajte dokopy…
No nie je to úžasné, aké férové, nezávislé a demokratické sú predvolebné kampane v USA?
PS: A pokiaľ si niekto myslí, že tento článok je fikcia, polopravda alebo konšpirácia, tak ho vyzývam, nech sa vydá po online stopách, ktoré sú tu prítomné v podobe webových odkazov. Len si pekne urobte vlastný prieskum, a choďte až na detail! Uvidíte, ako krásne je poprepájaná celá táto vplyvová mediálna sieť.
Reálna hrôza potom vyplýva zo záveru, že z hľadiska vyvíjania vplyvu na verejnosť nemôže s takým finančným zázemím, aké poskytuje Soroš, na svete súťažiť takmer nik…
Prečítajte si tiež
- Harrisová už útočí na Trumpa
- Kto je Kamala Harrisová, ktorú Biden navrhol za kandidátku Demokratickej strany?
- Korunovácia Kamaly za faktickú demokratickú kandidátku ukázala jeden veľmi dôležitý fakt