SND takisto pripomína, že o vrátenie vstupného výhradne v prípade zrušenia, respektíve zmeny predstavenia, je možné požiadať len písomne e-mailom na adrese rezervacie@snd.sk s uvedením čísla účtu a kódu banky (IBAN, SWIFT/BIC), pričom k žiadosti je potrebné priložiť naskenované neoznačené vstupenky na refundáciu. „Žiadosť o vrátenie vstupného podľa predchádzajúcich podmienok je potrebné podať najneskôr do dvoch rokov od zrušenia predstavenia, inak nárok na vrátenie vstupného zaniká v zmysle príslušných právnych predpisov,“ uvádza stránka.
SND tiež upozorňuje, že v prípade zmeny alebo zrušenia predstavenia z akéhokoľvek dôvodu nemá zákazník nárok na náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s predstavením, na ktoré si zakúpil vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta podujatia, ubytovanie či strava. Na žiadosti bude SND odpovedať po skončení mimoriadneho režimu postupne.