Bratislava 23. mája 2019 (HSP/Foto:Screenshot YouTube)
Svojrázny moderátor, zabávač a youtuber Matej “Sajfa” Cifra v reklamnou spote predstavuje nový projekt bratislavského komplexu Eurovea City, za ktorým stojí spoločnosť J&T Real Estate.
Megaprojekt, ktorý zahŕňa bytové, obchodné a oddychové zóny na nábreží Dunaja má developer dokončiť v roku 2023, no už teraz verejnosti prostredníctvom Sajfu predstavuje svoju víziu.
Uvádza sa, že v oblasti v okolí Landererovej, Čulenovej a Pribinovej ulice vyrastie aj prvý slovenský mrakodrap.
Keďže developer uvádza, že avizovaný projekt bude akoby novou štvrťou Bratislavy, potrebuje mať aj svojho starostu. Tým je v propagačnom spote práve moderátor Sajfa.
“Samozrejme, nešiel by som do politiky len tak, pre nič za nič, ale keď som videl tie plány na Eurovea City – priatelia, máme sa na čo tešiť,” uvádza Sajfa, ktorý projekt nazýva “novým centrom Bratislavy”.
“Videá so Sajfom majú autentický vlogový charakter, na aký sú jeho diváci zvyknutí,“ uviedla pre týždenník Trend marketingová agentúra MUW Saatchi & Saatchi, ktorá stojí za novým spotom so Sajfom. Kampaň je podporená interaktívnymi súťažami, ktoré prebiehajú na Facebooku a Instagrame.