Bratislava 28. júna (TASR-OTS) – Typické slovenské špeciality a domáce výrobky od lokálnych výrobcov nájdu zákazníci v regáloch predajní Tesco odteraz ľahšie. Reťazec od júna označuje potraviny od slovenských firiem výrazným štítkom Vyrobené na Slovensku. Novou kampaňou podpory slovenských dodávateľov chce Tesco vyjsť v ústrety zákazníkom, ktorí čoraz viac vyhľadávajú lokálne potraviny. "Chceme zákazníkom novým značením ukázať širokú ponuku slovenských výrobkov, ktoré Tesco ponúka. Zákazníci sa vďaka výraznému označeniu Vyrobené na Slovensku rýchlejšie zorientujú v ponuke potravín a môžu sa ľahšie rozhodnúť pri nakupovaní. Zároveň kúpou slovenských výrobkov podporujeme rast domácich firiem a zamestnanosť v slovenských regiónoch," uviedla Mette Maix, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.
Zákazníci si môžu kúpiť vyše 200 slovenských výrobkov označených terčíkom Vyrobené na Slovensku v predajniach Tesco do 12. júna 2012 so zľavou až 20 percent. "Plánujeme podporiť domáce výrobky aj ďalšími akciami počas roka," dodala Mette Maix. Tesco aktuálne spolupracuje s vyše 800 domácimi dodávateľmi. Ich počet sa od roku 2003 zdvojnásobil a viac ako polovica z nich spolupracuje s Tescom vyše 5 rokov. „Plánujeme počet slovenských dodávateľov každoročne zvyšovať a tým aj pomáhať slovenskej ekonomike. Pripravili sme pre lokálne firmy rôzne systémy podpory, ako je napríklad Dodávateľská akadémia. Veríme, že s Tescom bude rásť čoraz viac slovenských firiem, povedal Michal Dyttert, člen Predstavenstva Tesca na Slovensku. Dodávateľská akadémia je systém podpory a edukačných aktivít na budovanie dlhodobých partnerstiev s našimi domácimi dodávateľmi. Je určená pre existujúcich dodávateľov aj pre tých, ktorí majú záujem a potenciál začať spoluprácu s Tescom. Dodávateľskej akadémie sa od jej vzniku v auguste 2011 zúčastnilo vyše sto slovenských firiem.
Tesco Stores SR, a. s.