Bratislava 29. júna (TASR-OTS) – Šetrenie pri nakupovaní s vernostnou kartou Clubcard využíva čoraz viac Slovákov. Tesco počas júna svojim verným zákazníkom vrátilo za ich nákupy vyše 3,2 milióna eur. Majitelia vernostnej karty Clubcard totiž dostávajú v týchto dňoch do schránok pravidelné štvrťročné vyúčtovanie aj s odmenami vo forme peňažných poukážok a kupónov so zľavami na vybrané výrobky. Za každé minuté euro dostane majiteľ Clubcard jeden bod, ktorý sa mu vo vyúčtovaní premení na 1 cent. „Medziročne stúpla suma, ktorú rozdeľujeme verným zákazníkom, až o tretinu, čo je úžasný výsledok. Zákazníci na Slovensku si na vernostný systém Clubcard zvykli, pretože im pomáha šetriť peniaze pri nakupovaní v týchto ekonomicky náročných časoch,“ povedal Peter Szabo, projektový manažér vernostného programu spoločnosti Tesco Stores SR. Priemerná hodnota peňažnej poukážky v obálkach s vyúčtovaním za druhý štvrťrok tohto roku je 4,45 eura.
Vo vyúčtovaní nájdu členovia Clubcard aj informáciu o tom, koľko Zelených bodov za ochranu životného prostredia získali. Zelenými bodmi je odmenený každý zákazník, ktorý si na nákup prinesie vlastnú tašku a odmietne jednorazovú igelitku Tesco pri pokladni alebo si kúpi ekovýrobok – napríklad viackrát použiteľné nákupné tašky a úsporné žiarovky. „Od júna tohto roka za kúpu ekologických výrobkov a biopotravín dostane majiteľ vernostnej karty Clubcard na svoju kartu až dvojnásobok Zelených bodov. Dobrou správou je, že za mesiace marec a apríl zákazníci na celom Slovensku v sieti Tesco spotrebovali vďaka projektu Zelené body o 38 % menej igelitiek,“ dodal Peter Szabo. Spoločnosť Tesco rozdelila vlani medzi verných zákazníkov vyše 10,4 milióna eur. Aktuálne vlastní klubovú kartu Clubcard vyše 1,3 milióna ľudí.
Tesco Stores SR, a. s.