Los Angeles 24. novembra 2015 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Jonathan Short)
Podľa Nielsen Music je už takmer isté, že Adele v najlepšej týždňovej predajnosti prekoná doterajší rekord, ktorý drží skupina ‘Nsync
Nový album britskej speváčky a skladateľky Adele s názvom “25” zaznamenal počas prvých troch dní na americkom trhu rekordný úspech – predalo sa z neho už 2,3 milióna kusov.
Informovali o tom v pondelok agentúry Reuters a AP s odvolaním sa na správu štatistickej spoločnosti Nielsen Music, ktorá spracúva údaje z hudobných predajní na celom svete.
Pre hudobný priemysel znamená toto číslo obrovský úspech, keďže predajnosť hudobných nosičov v digitálnom veku neustále klesá, uviedla AP a dodala, že predaj vyše milióna nosičov v tomto roku dosiahli doteraz iba tri tituly.
Podľa Nielsen Music je už takmer isté, že Adele v najlepšej týždňovej predajnosti prekoná doterajší rekord, ktorý drží skupina ‘Nsync. Tá v roku 2000 predala zo svojho albumu “No Strings Attached” 2,4 milióna kusov.
Adelin nový štúdiový album vyšiel koncom minulého týždňa po takmer päťročnej prestávke a jeho štandardná edícia obsahuje 11 autorských skladieb, japonská o tri navyše. Hlavný singel “Hello” debutoval na prvom mieste rebríčkov v Británii aj USA a stal sa prvou piesňou, z ktorej sa po jej októbrovom vydaní za jeden týždeň predalo vyše milióna digitálnych kópií.