Prorodinná reklama s názvom “Heartstrings“ (Struny srdca) vyvoláva u mnohých divákov emócie, píše Daily Wire. Namiesto zobrazenia patriarchu rodiny ako neohrabaného blbca sa v tejto reklame otec s poruchou sluchu stáva stredobodom posolstva, ktoré okrem propagácie výrobku zobrazuje aj jeho milujúcu rodinu.
Dvojminútová reklama sa začína scénou rodiny, ktorá si ráno na Vianoce rozbaľuje darčeky. Otec, ktorý sedí na gauči, je prezentovaný ako človek s určitou mierou straty sluchu, zatiaľ čo rodina okolo neho rozbaľuje darčeky. Tlmené zvuky baliaceho papiera a rozprávania ľudí okolo neho pomáhajú divákovi pochopiť jeho postihnutie.
Potom sa mihne v spomienkach na dospievanie svojej dcéry, pričom tieto nepatrné momenty tiež počuť tlmene. Následne si otec nasadí slúchadlá AirPods a zapne funkciu načúvacieho prístroja, vďaka čomu je zvuk čistý. Počuje, ako jeho dcéra spieva a hrá na svojej novej gitare skladbu “Our House“ od Crosby, Stills, Nash & Young, pričom sa v spomienkach vráti do mladosti, ale tentoraz ich počuje jasne. Reklama sa končí, keď sa otec so slzami v očiach pozerá na svoju dcéru.
Reakcie
Reklama má od pondelkového rána na YouTube takmer 10 miliónov pozretí, na X to je takmer 47 miliónov.
Po zverejnení klipu na sociálnej sieti X generálny riaditeľ spoločnosti Apple Tim Cook povedal: „Som veľmi hrdý na množstvo tímov v spoločnosti Apple, ktoré vyvíjajú výkonné technológie, ktoré zlepšujú životy ľudí. Funkcia načúvania v slúchadlách AirPods Pro 2 využíva váš personalizovaný zvukový profil, aby ste mohli počuť dôležité momenty.“
„To je super,“ reagoval na to majiteľ X Elon Musk.
Množstvo ďalších používateľov sociálnych médií poukázalo na to, že táto reklama znamená návrat k plnohodnotnej a účinnej reklame, čo je v ostrom kontraste s woke reklamou Jaguaru, ktorá minulý mesiac vyvolala veľa negatívnej pozornosti.
„ Konečne sa Apple vrátil k tomu, že nie je woke!“, píše sa v komentári pod videom.
„Skvelá reklama. Dojímavá. Rodinne orientovaná. Nie woke!“ súhlasil ďalší.
„Som ohromený. Apple práve vydal najlepšiu pro-rodinnú reklamu v histórii americkej reklamy. Prorodinná kultúrna revolúcia je tu. Pozrite si. Skúste neplakať…“ napísal populárny americký podcaster Benny Johnson.
„Neviem, čo je lepšie. Reklama, alebo to, že sme kultúru posunuli späť k zdravému rozumu, keď si prebudené spoločnosti uvedomujú, že ich ideológie Američania odmietli,“ súhlasil ďalší.
Novú reklamu Apple “Heartstrings“ si môžete pozrieť nižšie
I’m so proud of the many teams across Apple developing powerful technologies that are improving people’s lives. The Hearing Aid feature on AirPods Pro 2 uses your personalized sound profile so you can hear the moments that matter. pic.twitter.com/DsGytAUQAR
.— Tim Cook (@tim_cook) November 28, 2024
Prečítajte si tiež: