Bratislava 10. apríla 2024 (HSP/ Instagram / Foto:TASR – Pavol Zachar)
Po sobotňajších prezidentských voľbách prvá spoločnosť ruší spolupráce s influencermi, ktorí im robili reklamu prostredníctvom sociálnych sietí. Najnovšie tak urobila automobilka Renault známemu slovenskému športovcovi, ktorý prejavil svoju priazeň vo voľbách Petrovi Pellegrinimu. Attila Végh zverejnil emailovú komunikáciu a aj svoje stanovisko
„Vo svetle aktuálnych udalostí sa s vami potrebujem podeliť o skúsenosť, ktorá vo mne vzbudila pocit, že komunizmus sa vrátil,“ napísal športovec v úvode svojho príspevku
„Dnes som dostal email, ktorým ma istá komerčná značka “trestá” za to, že som slobodne prejavil pri voľbe prezidenta svoj súkromný politický názor a presvedčenie v domnienke, že žijeme v krajinke kde sa to slobodne prejaviť môže,“ oboznámil nás Végh so situáciou.
V prílohe tohto príspevku zverejnil fotku emailovej komunikácie medzi jeho managerom a zástupcom automobilovej spoločnosti. Automobilka informuje o ukončení spolupráce a ako dôvod uvádza fakt, že ambasádori značky by mali byť politicky neaktívni. Francúzska firma Renault má takto údajne nastavené pravidlá a jeho politický názor odmieta rešpektovať.
„Ide o podporu strany ktorá klame a je krivá. A toho ako značka nechceme byť súčasťou,“ stojí v emaile.
„Žiaľ, realita je zrejme taká, že pokiaľ máte a nedajbože aj prejavíte svoj názor verejne, môže sa stať, že prídete o partnerstvo, možno biznis a možno nás neskôr budú za názor aj zatvárať,“ pokračoval športovec.
„Osobne ma zaujíma, či sa v nasledujúcich dňoch bude táto značka pýtať svojich zákazníkov, pri zakúpení ich produktov, koho volili..? Alebo im peniaze od voličov inej strany až tak nesmrdia….?,“ zamyslel sa Végh.
„Vypínam komenty (pod príspevkom), pretože z môjho pohľadu toto už žiaden komentár nepotrebuje,“ napísal Végh v závere.
Prečítajte si tiež :
Zobraziť tento príspevok na Instagrame