Takmer 60-ročný most bol v zlom technickom stave. Mal nerovnú vozovku, skorodované zábradlie, rímsy a betónové časti mosta boli zvetrané, výstuž nosníkov odhalená a hydroizolácia nefunkčná. Koryto rieky pod mostom nebolo opevnené, znečisťoval ho komunálny odpad a rástli v ňom náletové dreviny.
Kraj do rekonštrukcie investoval takmer 238.000 eur zo svojho rozpočtu. “Cieľom rekonštrukcie bolo zlepšenie stavebno-technického stavu mosta a priľahlej cesty, ako aj zvýšenie bezpečnosti cestnej premávky,” uviedol KSK.
Zhotoviteľ stavby odstránil pôvodný most a nahradil ho novým rámovým mostom. Na vtoku a výtoku pribudli betónové čelá so železobetónovými rímsami, kde boli osadené zábradľové zvodidlá napojené na cestné zvodidlá pred a za mostom. Pre lepší prístup pod most pribudli obslužné schodiská. Súčasťou rekonštrukcie bola aj úprava cesty v okolí mosta.