Washington 19. septembra 2024 (HSP/Foto:TASR/AP-Gabrielle Lurie/San Francisco Chronicle via AP)
Mediálnou stratégiou Kamaly Harrisovej počas volebného súboja bude „schovávať sa pred novinármi“, aby toho nepovedala príliš veľa a nestratila sledovanosť, píše Axios
Podľa publikácie sa Harrisová a jej kandidát na viceprezidenta Walz mienia vyhýbať ťažkým otázkam.
Axios pripomína, že niektoré z najhorších momentov Harrisovej vo funkcii viceprezidentky nastali počas rozhovorov, keď sa ku kľúčovým politickým otázkam vyjadrovala skratkovito alebo nejasne.
Teraz sa jej kampaň snaží takýmto momentom vyhnúť.
Výsledkom by mohla byť situácia, keď prezidentská kandidátka a jej partner poskytnú menej rozhovorov a tlačových konferencií ako ktorákoľvek iná prezidentská dvojica z veľkej strany v modernej histórii USA.
Mnohí voliči hovoria, že chcú o Harrisovej vedieť viac.
Axios vypočítal, že za 59 dní kampane sa Trump a Vance zúčastnili na viac ako 70 rozhovoroch a tlačových konferenciách, zatiaľ čo Harrisová a Walz sa zúčastnili na siedmich.
Prečítajte si tiež:
- Trump z druhého atentátu obvinil Bidena a Harrisovú
- Reakcie po politickej debate: “Prebuď sa, Amerika! Postav sa za nenarodené deti a zastav zverstvá páchané voči ženám!”