Londýn 26. novembra 2024 (HSP/Dailywire/Foto:Screenshot Facebook)
Keďže posmešky z “veľkolepého” vynovenia značky Jaguar pokračujú, jeden z vedúcich pracovníkov spoločnosti sa ohradzuje proti „netolerancii“ verejnosti
Výkonný riaditeľ Rawdon Glover v nedávnom rozhovore pre Financial Times uviedol, že posolstvo kampane bolo na sociálnych sieťach prehlušené „plameňom netolerancie“. Glover tiež tvrdil, že nová farebná reklama nemala byť „woke“. Upozorňuje DailyWire.
„Ak budeme hrať rovnakým spôsobom ako všetci ostatní, jednoducho nás prehlušia. Takže by sme sa nemali ukázať ako značka áut,“ povedal Glover pre portál.
„Musíme obnoviť našu značku, a to za úplne inú cenu, takže musíme konať inak. Chceli sme sa vzdialiť od tradičných automobilových stereotypov.“
.
Výkonný riaditeľ spoločnosti Jaguar uviedol, že na kampaň boli „veľmi pozitívne“ reakcie, ale že bol zdesený „úrovňou odpornej nenávisti a netolerancie“ voči virálnej reklame.
Glover dodal, že zmena značky bola čiastočne vykonaná s cieľom prilákať nových zákazníkov. „Toto nie je obraz toho, akí sú podľa nás naši budúci zákazníci,“ povedal. „Nechceme nevyhnutne opustiť všetkých našich zákazníkov. Potrebujeme však prilákať novú zákaznícku základňu.“
Vysokopostavený reklamný manažér, ktorý predtým pracoval s touto značkou, súhlasil s kritikou a povedal: „Značku, ktorú ste budovali celý život, môžete zničiť za 30 sekúnd. Silné značky sa znovu objavujú, ale vždy zostávajú verné jadru svojej DNA. Najmä pre luxusné značky je autentickosť kľúčová a táto v tomto teste zlyhala.“
Nová reklamná kampaň zahŕňa reklamu s ľuďmi oblečenými v živých, nevšedných odevoch. Postavy v ňom robia všetko možné, len nie prezentujú auto. Debutuje v nej aj nové logo, ktoré zbavuje osobnosti a odstraňuje ikonickú grafiku jaguára.
Celá kampaň bola na sociálnych sieťach prijatá so značnou dávkou kritiky a vysmievaná, najmä preto, že v reklame nie sú vôbec vozidlá.
Zakladateľ spoločnosti Tesla Elon Musk na reklamu reagoval nápisom: „Predávate autá?“.
Na oficiálnej webovej stránke sa uvádza, že značka bude teraz založená na „búrlivom modernizme“. Nový koncepčný automobil bude mať premiéru na Týždni umenia v Miami 2. decembra.
Prečítajte si tiež: