Washington 4. augusta 2023 (HSP/Faithwire/Foto:Facebook/Janathan Isaac)
V čase, keď sa Target, Bud Light, Disney a ďalšie značky dostali do centra kultúrnych vojen “woke”, hviezda NBA Jonathan Isaac predstavil novú značku na oslavu viery, slobody a amerických hodnôt
Isaac, ktorý hrá za Orlando Magic, v sobotu večer v Orlande na Floride oficiálne predstavil svoju obchodnú spoločnosť UNITUS počas veľkej hviezdnej akcie s módnou prehliadkou, vystúpením kresťanského umelca Taurena Wellsa nominovaného na cenu GRAMMY, ohňostrojom a ďalšími atrakciami.
Športovci, hviezdy, novinári a významní obchodní manažéri sa zapojili do osláv uvedenia značky, ktorá sľubuje, že bude predstavovať “skutočnú veľkosť”. Medzi účastníkmi bola aj Riley Gainesová, bývalá vysokoškolská plavkyňa, ktorá sa hlasno postavila proti biologickým mužom súťažiacim v ženských športoch.
“Považujem to za niečo, čo presahuje mňa,” povedal Isaac počas časti prezentácie venovanej otázkam a odpovediam. “A preto musím vzdať slávu a česť Ježišovi Kristovi.”
Hovoril o svojom presvedčení, že “skutočná veľkosť sa nenachádza v nikom inom ako v Ježišovi Kristovi”, a o tom, že je dôležité nemerať sa podľa “svetových noriem”.
“A práve o tom je UNITUS,” dodal Isaac.
Za názormi si stojí
Ako už predtým informoval portál CBN Faithwire, Isaac sa v roku 2020 stal známym tým, že sa odklonil od svojich spoluhráčov z Orlanda a odmietol pokľaknúť počas národnej hymny alebo nosiť oblečenie Black Lives Matter. Toto rozhodnutie ho katapultovalo na titulné stránky novín a viedlo ho k napísaniu knihy “Prečo stojím”.
“UNITUS je dnes zúfalo potrebný, pretože čoraz viac značiek v oblasti športového a voľnočasového oblečenia opúšťa túžbu spotrebiteľov, aby boli nestranné v otázkach kultúry, duchovna a politiky,” povedal Isaac už skôr pre CBN Faithwire. “Mnohé značky otvorene podporujú škodlivé a rozdeľujúce ideológie, kvôli ktorým spotrebitelia hľadajú alternatívy.”
Podľa jeho slov existuje hlboká potreba “nádejnej značky, ktorá by bola posilnená hodnotami viery v Krista, americkej slobody a budovania rodiny”.
Isaac verí, že UNITUS bude poskytovať výrobky, s ktorými sa spotrebitelia budú cítiť dobre zvonka aj zvnútra – čo je na dnešnom trhu vzácnosť, keďže niektoré značky podľa neho začali podkopávať alebo dokonca útočiť na konzervatívne a kresťanské hodnoty.