Bratislava 4. júla 2023 (HSP/Foto: Screenshot)
“Spoločnosť Dráčik v minulom roku dosiahla rekordné tržby. Obrat Dráčika dosiahol vlani vyše 70 miliónov eur, čo predstavuje historicky najlepší výsledok firmy. Zisk bol síce oproti predchádzajúcemu obdobiu o niečo nižší, avšak aj tak prekonal úroveň dva milióny eur,” napísali dnes na portáli Aktuality
V úvode svojho textu autor nálepkuje blog majiteľa firmy Dušana Víglaského ako sa len dá. Z používaných nálepiek chýba azda len fašista. Dráčik ako firma mal podľahnúť postupom cancel culture po tom, ako sa na webe objavila výzva na jeho bojkot. Víglaský sa však nenechal vo svojich postojoch rozkývať a ďalej pokračoval v uverejňovaní textov k aktuálnym témam, ktoré liberálnu kaviareň privádzali a privádzajú do zúrivosti.
Tá nakoniec priznáva, že negatívna reklama pôsobila ako dobrá reklama a nakoniec Dráčiku pomohla. Nečudo, po zverejnení výzvy na bojkot sa našlo dosť ľudí, ktorí sa na sociálnych sieťach vyjadrili, že v takejto situácii Dráčik podporia a budú uprednostňovať nákupy v jeho predajniach.
Víglaský akoby bojkot ani nebral na vedomie. Nijako ho nekomentoval, nijako naň nereagoval. Ďalej pokračoval vo svojom blogu v duchu príslovia Psy štekajú, karavána ide ďalej.