Jedna zo scén zachytáva napríklad matku, ktorá pomáha svojej dcére zabandážovať si prsia, aby vyzerala viac ako muž.
Ďalšia matka pomáha svojmu synovi obliecť sa ako drag queen. Iná matka pomáha svojmu synovi s make-upom, aby sa mohol prezentovať ako žena.
Reklama bola uverejnená začiatkom tohto mesiaca argentínskou divíziou spoločnosti Sprite.
V reklamnej kampani sa používajú heslá ako „Hrdosť: To je to, čo cítite, keď sa niekto, koho milujete, rozhodne byť šťastný“ alebo „Nie ste sami.“
#NoEstasSolx #Orgullo pic.twitter.com/GLdQE5ypjI
— Sprite Argentina (@Sprite_Ar) November 1, 2019
Coca-Cola v Maďarsku prezentovala reklamu s pármi rovnakého pohlavia
Coca-Cola LGBTQI komunitu podporila aj v Maďarsku, keď spustila v lete reklamnú kampaň zameranú na páry rovnakého pohlavia. Spoločnosť po tomto kroku čelila odporu maďarských politikov a konzervatívnych aktivistov. Coca-Cola ale neustúpila.
Proti reklamnej kampani vystúpilo niekoľko popredných politikov vládnucej maďarskej strany Fidesz, rovnako tak ako maďarské konzervatívne médiá. Spoločne vyzývajú na bojkot produktov od Coca-Coly alebo prinajmenšom k zákazu reklamnej kampane spoločnosti s názvom „Love is Love“. Prostredníctvom Facebooku vyzval k bojkotu značky napríklad István Boldog, poslanec parlamentu a vodca strany Fidesz.
Za odstránenie reklám vznikla aj online petícia. „Doteraz veľké spoločnosti v Maďarsku neinzerovali reklamy s otvorene homosexuálnym obsahom a správami. Je to test,“ uvádzalo sa v petícii. „Ak to maďarská spoločnosť teraz akceptuje, bude nasledovať čoraz viac krokov. Plagáty, reklamy, filmy, výrobky z dúhy atď. A ak budeme ďalej ísť dole kopcom, bude čoraz ťažšie zastaviť to.“
Podľa hovorcu spoločnosti Coca-Cola reklamou podporili rozmanitosť, začlenenie a rovnosť . „Ako dlhoročný podporovateľ komunity LGBTQI veríme, že každý má právo milovať osobu, ktorú si vyberie a kampaň prebiehajúca v Maďarsku odráža tieto hodnoty.“