Žiadam orgány činné v trestnom konaní o bezodkladné prešetrenie podozrenia z protištátnej činnosti, a to zo spolčovania sa s cudzou mocou podľa §311, záškodníctva §315, ohrozenia z prezradenia utajovanej skutočnosti §319-320 Zákona č.300/2005 Z.z. v znení nehorších dodatkov a zmien a z podozrenia spáchania trestného činu organizovaného zločinu v skupine ministra obrany Petra Gajdoša, štátneho tajomníka Róberta Ondrejčáka – zástupcu mimovládnej organizácie STRATPOL, pracovníka kancelárie štátneho tajomníka Mariána Majera zástupcu organizácie CEPI, SSPI, zástupcu mimovládnej organizácie CEPI, SSPI Jaroslava Naďa.
Ako občanovi Slovenskej republiky, mi štát ukladá túto povinnosť podľa §168 Trestného zákona pod hrozbou odňatia slobody.
Dňa 22. 1. 2017 vykonal pán Jaroslav Naď ako zástupca mimovládnej organizácie CEPI (CENTRAL EUROPEAN POLICY INSTITUTE) a riaditeľ SSPI (SLOVAK SECURITY POLICY INSTITUTE) priznanie o spolčovaní sa s cudzou mocou, presadzovania záujmov cudzej moci, v prospech Spojených štátov amerických (USA) pod vedením nového prezidenta Donalda Trumpa, a to pravdepodobne proti záujmom SR a v prospech vojenskej aliancie NATO, v ktorej sú hlavným financovateľom aktivít priamo USA.
Činnosť CEPI je zameraná k vytvoreniu jednotnej reakcie na aktuálne výzvy a na zlepšenie kvality ich príspevkov do diskusií v EÚ a NATO. Na dosiahnutie tohto cieľa organizácia CEPI spája špičkových expertov a inštitúcie v regióne, podporuje inovatívne riešenia a úzko spolupracuje s vládami na premene odporúčaní do praktickej politiky. Týmto vyjadrujem dôvodné podozrenie z naplnenia skutkovej podstaty trestného činu vlastizrady, záškodníctva a ohrozenia z prezradenia utajovanej skutočnosti a organizovaného zločinu v skupine proti Slovenskej republike a jej občanom. Ako dôkaz je pripojený sken obrazovky počítača s vyjadrením Jaroslava Naďa, ktorý odpovedá na otázky komentujúcich s textom: “Áno, s Trumpovými ľuďmi sme už v kontakte, zdvihnú nám určite, ale podporu.”
Priznanie Jaroslava Naďa bolo formou komentára pod facebookový status Asociácie slovenských vojakov. Okrem iného podozrievam ministra obrany Petra Gajdoša z toho, že dosadzuje do funkcií ministerstva obrany ľudí pracujúcich pre mimovládne organizácie a podpisuje spoluprácu s mimovládnymi organizáciami, ktoré presadzujú nielen spoluprácu s NATO , ale vykonávajú predovšetkým jednostranný lobbing v prospech vojenského ťaženia organizácie NATO proti Ruskej federácií a v prospech vojensko-priemyslového komplexu USA, ktorý sa snaží presadiť nákupy amerických zbraní Slovenskou republikou. Tento lobbing pre potreby vojensko-priemyselného komplexu USA a vlády USA na MO SR sa s vysokou pravdepodobnosťou presadzuje prostredníctvom mimovládnych organizácií ako sú CEPI, SSPI, SAC, CENAA, STRATPOL.
Toto priznanie nielenže pravdepodobne usvedčuje Jaroslava Naďa ako zástupcu organizácie (Think-tanku) CEPI, ktorá je súčasťou CESC (CENTRAL EUROPEAN STRATEGIC COUNCIL) ako zahraničného agenta plateného s najväčšou pravdepodobnosťou okrem iného práve cudzou mocou – Spojenými štátmi americkými, ale pravdepodobne usvedčuje z protištátnej činnosti tým celú organizáciu CEPI a SSPI, ktorých je zástupcom.
Toto dôvodné podozrenie z vlastizrady padá priamo aj na hlavu ministra obrany Petra Gajdoša, ktorý vo svojom rezorte podpísal prijatie do zamestnania pravdepodobne zahraničného agenta pána Mariána Majera, ktorý vykonáva funkciu v kancelárií štátneho tajomníka Róberta Ondrejčáka.
Pán Majer je spolupracovník Jaroslava Naďa v mimovládnych organizáciách CEPI a SSPI, preto na základe podozrenia Jaroslava Naďa z vlastizrady, je vysoko pravdepodobné vynášanie vyhradených a tajných informácií rezortu obrany prostredníctvom svojej funkcie na MO SR a svojej účasti v mimovládnych organizáciách CEPI, SSPI v ktorých Jaroslav Naď a Marián Majer sú priami spolupracovníci a lobujú výhradne v prospech USA, EÚ a NATO.
Štátny tajomník Róbert Ondrejčák, u ktorého v podriadenosti pracuje Marián Majer, rovnako pracoval pre mimovládnu organizáciu CENAA a založil mimovládnu organizáciu STRATPOL, ktorej primárna úloha spočíva na transatlantických vzťahoch krajín Východného partnerstva. Táto agenda je identická s CEPI, SSPI, a to presadzovať jednostranné ciele NATO za neznámeho spolufinancovania aj zo zahraničia a pravdepodobne rovnakého financovania ako sú organizácie CEPI, SSPI.
Minister obrany Peter Gajdoš má podivné agresívne správanie aj vo veci deklarovania rozkazov pre vojakov v zálohe a vo výslužbe, kde na svojej poslednej tlačovej besede zo dňa 23. 1. 2017, preukázal neznalosť zákonov SR. Je protizákonné vydávať rozkazy občanom SR, ktorí nie sú v aktívnej službe, a to v mierovom stave. Minister obrany nemôže vydávať rozkaz občanom SR v zálohe a vo výslužbe, ktorí spadajú v mierovom stave štátu pod civilné zákony a arogantne podotknúť, že to nie je možné kritizovať, čím priamo porušuje demokratické základy nášho štátu. Slovensko predsa nie je vo vojnovom stave, minister obrany týmto pravdepodobne zneužíva právomoci verejného činiteľa. Mám obavu o schopnosti ministra obrany zastávať úrad ministra obrany pri podozrení so spolupráce s osobami, ktoré sa spolčujú s cudzou mocou a obhajujú vojenskú agresiu proti inému štátu. Ako občan sa cítim v ohrození, pokiaľ vedie Ozbrojené sily SR , takáto nekompetentná osoba, ktorá je nominantom SNS Andreja Danka.
Je nevyhnutné, aby činnosť ministra obrany, mimovládnych organizácií CEPI, SSPI a ich zástupcov, spomenutých osôb, boli neodkladne preverení Slovenskou informačnou službou a orgánmi činnými v trestnom konaní, nielen z protištátnej činnosti podľa paragrafu 311, 315, 319,320, Zákona č.300/2005 Z.z., ale rovnako pre organizovaný zločin s úmyslom ovplyvňovania politiky a štátnej správy v prospech cudzej moci. Je neodpustiteľné, aby minister obrany zamestnával na ministerstve obrany ľudí vykonávajúcich platenú činnosť pre cudziu moc, a to predovšetkým v otázkach bezpečnosti štátu a občanov SR.
Pre Slovenskú republiku je vojenský konflikt s Ruskou federáciou, ktorý je podporovaný spomenutými mimovládnymi organizáciami existenčnou hrozbou, hrozbou smrti mnohých občanov SR a občanov iných štátov, a teda takýto akt nemá žiadnu podporu Slovenských občanov. Takáto protištátna činnosť spojená zároveň s lobbingom vojenskej agresie proti inému štátu, ide proti akýmkoľvek princípom humanity a porušuje ľudské práva. Spomenuté organizácie musia byť rovnako preverené či nevykonávajú teroristickú činnosť na území Slovenskej republiky a to formou zastrašovania a korumpovania ministra obrany, ostatných ministrov a predstaviteľov vládnej moci s cieľom ovplyvniť smerovanie politiky Slovenskej republiky. Rovnako činnosť týchto organizácií pravdepodobne napĺňa podstatu politického extrémizmu, keďže ich činnosť je zameraná výhradne pre lobbing záujmov jednej strany a to pre USA, NATO v neprospech Slovenska, čím sú porušené demokratické princípy zvrchovaného, právneho štátu, alebo dochádza k ohrozeniu suverenity a územnej celistvosti Slovenskej republiky.
Slovenská republika a jej vláda nemá vo svete znepriatelené štáty, je mierumilovná a snaží sa spolupracovať so všetkými vládami štátov na našej planéte. Spomenuté mimovládne organizácie financované z neznámych zdrojov a častokrát dokonca s finančnou podporou ministerstva obrany SR sa pravdepodobne snažia pretlačiť ich agendu agresie proti Ruskej federácii do praktickej politiky našej vlády, čím provokujú globálny vojnový konflikt, ktorý bude predstavovať státisíce mŕtvych ľudí po celej planéte a ktorého Slovensko bude účastníkom aj kvôli rozkazu ministra obrany Petra Gajdoša o vyvedení slovenských vojakov na hranice Ruskej federácie k vyprovokovaniu globálneho vojenského konfliktu.
Ako občan SR mám obavu o svoj život a život ostatných občanov SR v nadchádzajúcej neprehľadnej situácií, ktorá eskaluje na hraniciach Ruskej federácie ku globálnemu vojnovému konfliktu.
Premiér Róbert Fico by mal zvážiť zakázanie mimovládnych organizácií, ktoré neprejdú šetrením Vojenského obranného spravodajstva, Slovenskej informačnej služby a ďalších úradov boja proti korupcii, extrémizmu a protištátnej činnosti, ktoré preveria napojenia týchto organizácií a ich členov do zahraničia a ich financovanie.
Táto žiadosť/oznámenie bude postúpené na:
- Generálnu prokurátoru SR
- Národnú kriminálnu agentúru ( NAKA )
- Kancelária premiéra Róberta Fica
- Kancelária prezidenta
- Kancelária ministra vnútra
- Kancelária ministra obrany
- Kancelária ministra zahraničia
Opis paragrafov trestného zákona § 311, Zákona č. 300/2005 Z.z. :
Vlastizrada
Občan Slovenskej republiky, ktorý v spojení s cudzou mocou alebo s cudzím činiteľom spácha trestný čin úkladov proti Slovenskej republike, teroru, záškodníctva alebo sabotáže, potrestá sa odňatím slobody na pätnásť rokov až dvadsaťpäť rokov alebo trestom odňatia slobody na doživotie.
Záškodníctvo
Kto v úmysle poškodiť ústavné zriadenie alebo obranyschopnosť Slovenskej republiky vydá skupinu osôb do nebezpečenstva smrti, ťažkej ujmy na zdraví alebo cudzí majetok do nebezpečenstva škody veľkého rozsahu tým, že spôsobí škodlivý účinok výbušnín, rádioaktivity alebo iných podobne nebezpečných látok alebo síl, alebo nebezpečenstvo zvýši, alebo sťaží jeho odvrátenie alebo zmiernenie, alebo dopustí sa iného podobného nebezpečného konania, alebo svojim konaním spôsobí ťažkú ujmu na zdraví alebo smrť a spôsobí ním škodu veľkého rozsahu alebo iný obzvlášť závažný následok, alebo záujmov ktorých sa Slovenská republika zaviazala, označenú podľa zákona stupňom utajenia Prísne tajné alebo Tajné, s cieľom vyzradiť ju cudzej moci alebo cudziemu činiteľovi, alebo kto s takým cieľom zbiera údaje obsahujúce takú utajovanú skutočnosť, alebo kto takú utajovanú skutočnosť cudzej moci úmyselne vyzradí, potrestá sa odňatím slobody na štyri roky až desať rokov. Alebo ak spácha čin ako člen organizácie, ktorej cieľom je vyzvedať utajované skutočnosti, alebo hoci mu bolo uchovávanie utajovanej skutočnosti osobitne uložené.
Ohrozenie utajovanej skutočnosti
Kto vyzvedá skutočnosť utajovanú na ochranu záujmov Slovenskej republiky, alebo na ochranu záujmov iného štátu, medzinárodnej organizácie, nadnárodnej organizácie alebo združenia štátov, na ochranu záujmov ktorých sa Slovenská republika zaviazala, označenú podľa zákona stupňom utajenia Prísne tajné alebo Tajné, s cieľom vyzradiť ju nepovolanej osobe, alebo kto s takým cieľom zbiera údaje obsahujúce utajovanú skutočnosť, alebo kto takú utajovanú skutočnosť nepovolanej osobe úmyselne vyzradí. Kto utajovanú skutočnosť, vyzvedá s úmyslom vyzradiť ju do cudziny alebo kto takú utajovanú skutočnosť úmyselne do cudziny vyzradí. Ak spácha čin ,hoci mu bolo uchovávanie utajovanej skutočnosti osobitne uložené, alebo za krízovej situácie.
Kto z nedbanlivosti spôsobí vyzradenie skutočnosti utajovanej na ochranu záujmov Slovenskej republiky, alebo na ochranu záujmov iného štátu, medzinárodnej organizácie, nadnárodnej organizácie alebo združenia štátov, na ochranu záujmov ktorých sa Slovenská republika zaviazala, označenú podľa zákona stupňom utajenia Prísne tajné alebo Tajné, nepovolanej osobe, alebo spôsobí stratu listiny alebo veci obsahujúcej takú utajovanú skutočnosť, potrestá sa odňatím slobody až na tri roky.