“Ukázalo sa, že to bol životaschopný projekt zahraničného investora. Je to stabilný zamestnávateľ v regióne a vytvára ďalší potenciál pre slovenských poľnohospodárov. Ešte nie sme schopní zo slovenskej produkcie pokryť celú potrebu tejto firmy, a preto to dáva dobrý základ pre rozvoj poľnohospodárstva a ovocinárstva,” konštatoval Pellegrini s tým, že každú investíciu zo zahraničia si treba vážiť. Dodal, že firma má aj svoj sociálny program a pomáha regiónu Hurbanova komunálnymi projektmi.
Holandská spoločnosť vstúpila na slovenský trh v roku 1995 akvizíciou pivovaru Zlatý Bažant v Hurbanove. Po svojom vstupe investovala do modernizácie a nových výrobných zariadení v pivovare aj sladovni, za 20 rokov celkové investície dosiahli výšku viac ako 220 miliónov eur. V roku 2002 postavil Heineken v Hurbanove novú sladovňu, ktorá sa s kapacitou 150.000 ton ročne stala najväčšou v regióne strednej a východnej Európy. Dnes odoberá približne 60 % celoslovenskej produkcie sladovníckeho jačmeňa od slovenských farmárov, 90 % sladu vyrobeného v Hurbanove smeruje na export.
Okrem sladu spoločnosť exportuje aj pivo Zlatý Bažant do približne pätnástich krajín sveta a od januára tohto roku aj cider Strongbow do piatich krajín. Heineken Slovensko zamestnáva približne 650 zamestnancov, pričom približne polovica pracuje v regióne južného Slovenska. Za uplynulých 20 rokov spoločnosť vyrobila takmer 35 miliónov hektolitrov piva, na priamych a nepriamych daniach odviedla do štátneho rozpočtu celkom 534 miliónov eur.