Katedra marketingovej komunikácie, ktorá je súčasťou Univerzity Komenského, môže byť hrdá na 20 rokov svojej existencie. Známa tiež pod názvom KAMAKO, začínala svoju výučbu v populárnom odbore najskôr len ako súčasť katedry žurnalistiky. Po piatich rokoch už vzniklo samostatné štúdium marketingovej komunikácie. Za úspechom katedry stojí jej zakladateľ a aj súčasný vedúci prof. PhDr. Pavel Horňák, CSc., ktorý je významnou osobnosťou v oblasti reklamy na Slovensku. Spoločne s ďalšími pedagógmi dokázal vytvoriť miesto, ktoré sa môže pýšiť úspešnými absolventami, medzi ktorých patrí aj Tamara Heribanová, Andrej Csino či Michal Pastier. Kvalitu výučby v súčasnosti garantujú odborníci z praxe, ako sú napríklad Vladimír Repčík alebo spisovateľ Peter Uličný, ktorý sa textársky podpísal aj pod najnovší album Richarda Müllera.
Miesto plné kreativity
KAMAKO je známe populárnym a pútavým obsahom štúdia, ktoré patrí k najžiadanejším na Slovensku. Vysoko motivovaní študenti počas päťročného štúdia naplno rozvíjajú svoju kreativitu, zúčastňujú sa teoretických prednášok aj praktických projektov. Absolventi sa stávajú úspešnými pracovníkmi alebo zakladateľmi reklamných agentúr u nás aj v zahraničí.
Jednou z najznámejších iniciatív študentov je reprezentačné podujatie katedry – KAMAKO Bál. 6. ročník tejto obľúbenej udalosti, ktorý je venovaný 20. výročiu katedry, privíta študentov, pedagógov, ľudí z reklamnej branže, ale aj širokú verejnosť už 13. mája 2017 v unikátnom priestore Luna Bar v Bratislave. Témou podujatia je slovenský folklór v súčasnosti.
Sledujte nás na Facebooku KAMAKO Bál a zistite viac.
Redakciu informovala Karin Šandorová, PR oddelenie, KAMAKO Bál 2017.